Syyskokous

Tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseemme, mikä järjestetään TEAMS-sovelluksen välityksellä tiistaina 24. marraskuuta 2020 klo 17:00. Fyysinen paikka Peijaksen sairaala kokoushuone M33. Kun ilmoittaudut syyskokoukseemme, saat suoran linkin TEAMS-kokoukseen omaan sähköpostiisi. Osallistua voit tietokoneella tai älypuhelimella mistä tahansa! Tarkemmat ohjeet osallistumiseen löydät tästä.

Kokouksessa vahvistetaan seuraavan vuoden toimintasuunnitelma ja valitaan toiminnantarkastajat varahenkilöineen. Kokouksessa kuulet jäsenistöämme koskevat ajankohtaiset asiat.

Kokouksen yhteydessä järjestämme myös ammattiosastomme hallituksen täydennysvaalin yhden varajäsenen osalta. Kausi on 2020-2022. Mikäli olet kiinnostunut ammattiosastotoiminnasta, haluat vaikuttaa työelämässä ja edistää sote-henkilöstön asioita, asetu rohkeasti ehdolle! Laita sähköpostia ao159@tehy.net .

Ilmoittaudu webinaariin! Sitova ilmoittautuminen sunnuntaihin 22.11.2020 mennessä.

Lisätietoja saat sähköpostitse ao159@tehy.net tai puhelimitse 0400 356159.

Meillä on sinulle yllätys!

Haluamme muistaa sinua kokousosallistuja pienellä lahjalla. Kaikille webinaariin osallistunelle tullaan postittamaan jälkikäteen LAHJAKORTTI kiitokseksi aktiivisuudesta.