TEHYLÄISEN TYÖKALUPAKKI – edunvalvontakoulutus

27.4.2019 klo 09:00

Koulutuspäivä on kohdennettu Tehyläisille jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita oikeuksistaan ja velvollisuuksistaan työsuhteessaan, mutta eivät ole aktiivisia Tehy-toimijoita (esim. ammattiosaston hallitus, luottamusmies jne.).

Aika: Lauantai 27.4.2019 klo: 09:00 – 15:45

Paikka: Scandic Simonkenttä, Simonkatu 9, 00100 HKI

Mietitkö työpaikkasi asioita ja miksi asiat menevät niin kuin menevät? Voiko kaikkea työhön liittyvää muuttaa kysymättä työntekijöiltä? Voiko työvuorolistaa muuttaa vapaasti? Onko ylityöhön pakko suostua? Törmäätkö työssäsi epäasialliseen käyttäytymiseen? Tehyläisen työkalupakissa käydään läpi mihin Tehyläinen edunvalvonta perustuu ja työsuhteen ehtoja työntekijän näkökulmasta.

Alustava ohjelma:

08:30 – 9:00  Aamukahvi

09:00 – 12:00 Työsuhteen ehdot - oikeudet ja velvollisuudet

12:00 – 13:00 Lounas

13:00 – 14:30  Työsuhteen ehdot - oikeudet ja velvollisuudet

14:30 – 14:45  Iltapäiväkahvi

14:45 – 15:30 Työsuhteen ehdot - oikeudet ja velvollisuudet  Työsuojelu - jaksaminen ja epäasiallinen käyttäytyminen

15:30 – 15:45  Yhteenveto

Tehy tarjoaa kurssin ja ohjelman mukaisen ruokailun sekä korvaamme matkakulut Tehyn matkustusohjeen mukaisesti. Oman auton käytöstä on aina sovittava erikseen.  Vahvistuskirje ja matkustusohjeet lähetetään ilmoittautumisajan päätyttyä.

Sitovat ilmoittautumiset Tehyn sivuilta koulutuskalenterin kautta tai TÄSTÄ viimeistään 22.3. mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä mainitse myös mahdollinen erityisruokavalio.

Peruutusehdot: Koulutukseen ilmoittautuneilta, jotka jäävät pois ilmoittamatta perusteltua syytä, peritään 30 € osallistumismaksu.

Tervetuloa - Tehy Etelä-Suomen verkosto!