[1-30] [31-38]
Tervetuloa syyskokoukseemme 24. marraskuuta 2020 klo 17 Teams-sovelluksessa. Ilmoittaudu mukaan, niin saat kokouskutsun sähköpostiisi. Osallistua voit mistä vain! Muistamme pienellä yllätyksellä kaikkia osallistuneita.
Tapaturma-asiain korvauslautakunta on katsonut ensimmäiset terveydenhoitohenkilöstön koronasairaudet ammattitaudeiksi. Vaikka korona ei ole ammattitautiluettelossa, se korvataan biologisen tekijän aiheuttamana ammattitautina. Altistumisen on todennäköisesti ja pääasiallisesti tultava työssä, työntekopaikan alueella, työhön liittyvässä koulutuksessa tai työtehtävästä johtuvan matkustamisen yhteydessä.
Tarvitsetko apua? (14.6.2020)
Älä jää yksin vaan soita Husin tehyläisten palvelunumeroon 09 - 471 78546. Numerosta vastaa pääluottamusmies.
Tässä uusi neuvottelutulos pähkinänkuoressa.
Tällä viikolla olemme neuvotelleet työnantajan kanssa keskiviikkona 15.4 ja tänään perjantaina 17.4.2020. Asiat etenevät kyllä, mutta valitettavan hitaasti.
Neuvottelutoiminta on jatkunut HUSissa tämän Korona-pandemian aikana aktiivisena työnantajan kanssa, mutta valitettavasti kaikissa asioissa ei ole päästy lopputulokseen, vaan osa käsittelyssä olevista asioista jäi ensi viikolle neuvoteltavaksi.
KORONAVIRUS & TYÖ (15.3.2020)
Tehy vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen koronavirukseen.
Seuraavassa Tehy HUS ry:n kannanotto vuosilomien myöntämiseen, APOTTI-koulutuksiin kulkeminen ja kliininen lisätyösopimus.
KANNANOTTO KOSKIEN YHDENVERTAISUUDEN TOTEUTUMISESTA HUSissa
Aiheet: ei päästy sopimukseen kliinisestä lisätyöstä (jononpurku), uusi työaikalaki: vuorokausilepo ja työvuoron pituus ("pitkäpäivä")
Tehy Podcast haastattelee edunvalvontajohtaja Else-Mai Kirvesniemeä liittyen ehdotettuun palkkatasa-arvo ohjelmaan vuosille 2019-2029. Haastattelu on kuvattu 19.6.2019
Koulutuspäivä on kohdennettu Tehyläisille jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita oikeuksistaan ja velvollisuuksistaan työsuhteessaan, mutta eivät ole aktiivisia Tehy-toimijoita (esim. ammattiosaston hallitus, luottamusmies jne.).
Uudet varajäsenet (26.11.2018)
Syyskokouksessa 26.11.2018 valittiin ammattiosastomme hallitukseen kaksi uutta varajäsentä lopettaneiden sijalle. Valituksi tulivat Peijaksen röntgenistä rh Kari Short ja yhteispolilta aoh Tiina Aho. Onnittelut valituille!
Tehyn 22.10. julistama vuoronvaihtokielto keskeytyy välittömästi.
SYYSKOKOUS 2018 (3.10.2018)
Tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseemme maanantaina 26.11.2018 klo 17:00. Kokous paikka on Hiekkaharjun työväentalo Puistokulman Juhlasalissa, Talkootie 4, Vantaa.
RSS ATOM