Ajankohtaista

Tehy HUS järjestää maanantaina 2.12. jäsenillan Hotelli Presidentissä Helsingissä. Tässä vaiheessa voimme jo kertoa, että jäsenillassa puhujina ovat Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen ja Tehyn edunvalvontajohtaja Else-Mai Kirvesniemi. Jäsenillan pääteemana on tulevat työehtosopimusneuvottelut.
Syyskokous & vaalit (25.11.2019)
Ammattiosastomme sääntömääräinen syyskokous järjestetään Hiekkaharjun työväentalo Puistokulman Juhlasalissa maanantaina 25.11.2019 klo 17:00. Kokouksen yhteydessä pidämme ammattiosastomme vaalit.
Tehy HUS ry on irtisanonut tänään 1.10.2019 paikallisen sopimuksen koskien kliinistä lisätyötä. Samalla Tehy HUS irtisanoi sopimuksen Hyksin Oy:lle tehdystä lisätyöstä. Irtisanomisen johdosta sopimus päättyy 31.12.2019, jonka jälkeen kliiniseen lisä- työhön / jononpurkuun ei pidä suostua.
Tehy Podcast haastattelee edunvalvontajohtaja Else-Mai Kirvesniemeä liittyen ehdotettuun palkkatasa-arvo ohjelmaan vuosille 2019-2029. Haastattelu on kuvattu 19.6.2019
Tarvitsetko apua? (20.6.2019)
Älä jää yksin vaan soita Husin tehyläisten palvelunumeroon 09 - 471 78546. Numerosta vastaa pääluottamusmies.
Koulutuspäivä on kohdennettu Tehyläisille jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita oikeuksistaan ja velvollisuuksistaan työsuhteessaan, mutta eivät ole aktiivisia Tehy-toimijoita (esim. ammattiosaston hallitus, luottamusmies jne.).
Hälytysrahakorvaus on 90 euroa sekä arkisin että viikonloppuisin 1.1.2019 alkaen. Lisäksi uuteen sopimukseen tuli muutamia tekstimuutoksia.
Uudet varajäsenet (26.11.2018)
Syyskokouksessa 26.11.2018 valittiin ammattiosastomme hallitukseen kaksi uutta varajäsentä lopettaneiden sijalle. Valituksi tulivat Peijaksen röntgenistä rh Kari Short ja yhteispolilta aoh Tiina Aho. Onnittelut valituille!
Tehyn 22.10. julistama vuoronvaihtokielto keskeytyy välittömästi.
SYYSKOKOUS 2018 (3.10.2018)
Tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseemme maanantaina 26.11.2018 klo 17:00. Kokous paikka on Hiekkaharjun työväentalo Puistokulman Juhlasalissa, Talkootie 4, Vantaa.
Jäsenmatka 2018 (28.9.2018)
Olemme kuulleet jäsenistöämme ja tämän vuoden jäsenmatka on 22h-huviristeily Tallinnaan! Perjantai-lähdöllä of course!!
Lomaraha vapaaksi (18.5.2018)
Tehy HUS on neuvotellut HUS:n kanssa 4.5.2018 määräaikaisen paikallisen sopimuksen lomarahan vaihtamisesta vapaaksi.
Kunta-alalle on saavutettu torstai-iltana 8.2.2018 neuvottelutulos. Tehyn valtuusto käsitteli neuvottelutuloksen myöhään samana iltana ja hyväksyi neuvottelutuloksen uudeksi työehtosopimukseksi. Kuntasektorin ylityö- ja vuoronvaihtokielto päättyy välittömästi.
Tehy HUS ry on ottanut kantaa HUS:n sähköiseen työajanseurantaan.
Ajankohtaista asiaa jäsenistölle mm. käynnissä olevista työehtosopimusneuvotteluista ja miksi omasopimus. Puhumassa pj Millariikka Rytkönen, edunvalvontajohtaja Else-Mai Kirvesniemi ja neuvottelupäällikkö Riikka Rapinoja.
Työelämäopas (7.8.2017)
Täältä löydät apua työelämän eri tilanteisiin. Kannattaa tsekata! =)
RSS ATOM